Case study Efes Kebab

Prowadzenie i zarządzanie więcej niż jedną restauracją w tym samym czasie jest niezwykle trudne. Sieci franczyzowe doskonale o tym wiedzą, dlatego mają stworzone procesy pozwalające automatyzować pracę restauracji. Jest to niezwykle istotne w tak szybko zmieniających się czasach, jakie obecnie mamy. Restauracja, która z dnia na dzień potrafi wdrożyć innowację, to restauracja, która może ze spokojem patrzeć w przyszłość.

Należy jednak pamiętać, że często sam człowiek nie wystarcza. Potrzebne są systemy, które umożliwią pracę kilku lokali. Tak też jest w przypadku systemów do zamówień online, które już od kilku lat, znacząco zyskują na znaczeniu. Często zdarza się, że dochód z zamówień online, przekracza dochód z klientów odwiedzających restaurację lub zamawiających przez telefon.

To pokazuje skalę zmian, rozwoju i postępu technologii w sektorze internetowego zamawiania jedzenia.

Jednym z lokali, który zdecydował się na wdrożenie systemu do zamówień online-Foodeliver, jest restauracja Efes Kebab z Żar i Zielonej Góry.

Właścicielka restauracji idealnie zdaje sobie sprawę z potrzeb dzisiejszych konsumentów. Wie, że najważniejsza jest wysoka jakość serwowanych potraw i obsługa klienta, ale równocześnie wie, że w gastronomii rozwój jest niezbędny. Dlatego właśnie wybór Foodeliver stał się dla niej możliwością rozwoju i zwiększenia liczby zamówień.

Mimo wszystko, nadal jeszcze wielu restauratorów nie chce wdrażać systemu do zamówień online.

Może to wynikać z obawy przed dodatkowymi kosztami, obawą przed trudnymi, niepewnymi czasami dla gastronomii. Zdarza się, że restauratorzy zwracają uwagę na brak rąk do pracy i czasu na wdrożenie systemu. Tak się składa, że Foodeliver rozwiązuje powyższe problemy.

Efes Kebab o systemie Foodeliver.

Główna restauracja Efes Kebab znajduje się w Żarach, przy ulicy Jana Długosza 4, drugi lokal w Zielonej Górze ul. Wojska Polskiego 98.

Linki do lokalu:

http://efeskebab.pl/
https://efeskebabfactoryzg.foodeliver.pl/
https://efeskebabfactoryzary.foodeliver.pl/

Opinia o systemie zamówień online i stronie restauracji Foodeliver

Zapytaliśmy właścicielkę Efes Kebab, dlaczego zdecydowała się na wdrożenie systemu Foodeliver w swoich lokalach.

„Już od dłuższego czasu korzystałam z systemu do zamówień online konkurencyjnej firmy. Na Foodeliver zdecydowałam się z uwagi na korzystne warunki abonamentowe. U poprzedniego dostawcy systemu zamówień, rozliczałam się prowizyjnie, co przy zwiększającej się liczbie zamówień online, bezpośrednio wpływało na wzrost opłat.

Aktualnie korzystam z systemu Foodeliver, gdzie stawka abonamentowa jest stała co miesiąc. Szablon strony jest bardzo prosty, dzięki czemu klienci bez problemów mogą zamówić ulubione danie.

Bardzo fajną opcją jest możliwość dostosowania systemu pod własne potrzeby. Jeśli chcę doliczyć np. opakowanie do każdego zamówienia na wynos, to mogę to sama ustawić w systemie. Tak samo jest w przypadku dodawania produktów, zdjęć, zmiany cen, stref dostaw i wielu innych.

W przypadku pytań, zawsze mogę zadzwonić do mojego opiekuna, który jak do tej pory zawsze był w stanie bardzo szybko pomóc

Jako, że mam dwie restaurację, zależało mi na indywidualnej stronie, która kierowałaby klientów do odpowiedniego lokalu. W Foodeliver zaproponowali mi indywidualny motyw strony, na który klienci trafiają po wpisaniu w przeglądarce www.efeskebab.pl”.

Powyżej dowiedzieliśmy się o najważniejszych czynnikach, które wpłynęły na decyzję o rozwoju restauracji Efes Kebab.

Płatności online w Foodeliver

Ponadto w systemie znajdziecie również wiele innych funkcjonalności, od tworzenia rabatów, wysyłki smsów do klientów, po rezerwację stolika w lokalu. Również jesteście w stanie zintegrować swoją bramkę szybkich płatności (Tpay, PayU, DotPay, Przelewy24, PayPal, PayNow).

Dzięki powyższemu, pieniądze za zamówienia online wpływają bezpośrednio na Wasze konto. Sami decydujecie o wypłacaniu środków, dzięki czemu w 100% kontrolujecie finanse w firmie.

Jest to bardzo ważne, a w dzisiejszych czasach, wciąż jeszcze wiele systemów jeszcze pośredniczy w szybkich płatnościach online.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie systemu Foodeliver, pozyskiwania klientów do restauracji, marketingu online restauracji, umów się z nami na niezobowiązującą konsultację.

Porozmawiamy o Twoich problemach i zaproponujemy pomysł na ich rozwiązanie.

Dział Marketingu FooDeliver.pl Specjalista gastromarketingu i marketingu w sieciach społecznościowych, podnosi kompetencje restauratorów w zakresie sprzedaży w internecie.